F.A.Q.

Oт хората

 

От бизнеса

  • 1. Защо да се регистрирам в Regico.bg?

    Прочетете отново секцията За бизнеса. Предлагаме ви платформа, която ще ви свърже с вашите клиенти постоянно, защото Regico ще бъде в джоба на хората. Стартираме с две полезни услуги а скоро ще добавим и трета. Няма да се изненадате, когато добавим и четвърта, нали?

  • 2. Казвате, че услугата РЕЗЕРВАЦИИ е безплатна. Как може така?

    Вярваме, че определен тип услуги трябва да бъдат безплатни и максимално лесни за ползване – както например Gmail. Считаме, че услугата за Резервиране на час или място е такава услуга. Обещаваме, тя да бъде безплатна завинаги.

  • 3. Аха - ясно. Услугите БОНУСИ и ПОРЪЧКИ ще бъдат платени. Как и кога ще се плаща?

    Да, услугите БОНУСИ и ПОРЪЧКИ ще бъдат платени за бизнеса. Всеки новорегистриран бизнес получава 1 месец гратисен период за всяка платена услуга. След това се плаща за изтекъл период. Цената? Какво мислите за 1 лв./ден за търговски обект?

  • 4. Трябва ли да подписваме договор с вас? Какъв е срокът на договора?

    Нямаме хартиени договори. Комуникация с вас ще бъде само по e-mail. Нямаме задължителен срок за ползване на услугите. Ако не сте доволни, можете да деактивирате услугата по всяко време. Ако решите можете отново да я активирате по-късно.

  • 5. С какви устройства мога да ползвам платформата? Компютър, лаптоп, таблет, телефон?

    Софтуерът за вас - Regico Manager – можете да ползвате чрез браузър от всеки компютър, лаптоп или таблет свързан с интернет. Ако желаете - и вие и ваш служител - можете да получавате e-mail за всяка резервация или поръчка на телефона си и да ги одобрявате или отказвате направо от там с едно натискане.

  • 6. Трябва ли да имам такова устройство в моя обект/заведение/кабинет/офис за да ползвам услугите на Regico?

    Може да ви звучи невероятно но за част от услугите – това не е задължително, а само препоръчително. Ето накратко:

    • РЕЗЕРВАЦИИ – за да одобрявате заявените резервации веднага, е препоръчително да имате едно от устройствата във вашия обект. Но можете да настоите системата и сама да потвърждава резервациите в свободните часове.
    • БОНУСИ – системата работи сама и у-во не е задължително. Ако искате да имате незабавна проверка за клиент с бонус при вас – можете да ползвате таблет.
    • ПОРЪЧКИ – ако вашите условия са: поръчай днес за утре – можете да проверите всички поръчки само веднъж в края на деня във ваш офис или даже у дома. Ако искате да изпълнявате поръчки от днес за днес – най-удобно ще го правите с компютър или таблет във вашия обект.
  • 7. Какво да направя, ако имам нужда от помощ за работата с Regico?

    Пишете ни на email-а за поддръжка: support@regico.bg или ни се обадете в работно време на телефон: 02-944-0311. Скоро ще имаме и директна онлайн поддръжка в самия Regico Manager.